Det där med bilder kan ni glömma ett tag.

Ingen dator att lägga in bilder på, så det blir en hel del text framöver.
Tänkte återberätta helgen, en väldigt bra sådan!

Fredag. Lunchade med Jenny på centralen, fikade med Daniel på Mariatorget, åkte till Sofia på Östermalm och sen till Motherfucker i midsommarkransen. Eric, matte, Pat anlände från Boxholms-hållet. Vi gick till Landet. Det var en bra kväll, ett mycket bra band som spelade som jag dock ej snappade upp namnet på.
Kvällen slutade på telefonplan med Drömmen i soffan, precis som för hundra år sen.

Lördag. Hängde i Drömmens soffa alldeles för länge, tog tag i mitt liv och åkte till Cissi. Fantastiska Hanna, Hanna och Elin var där. Mys-förfest med UNO, mat och vin. Sen vidare till Söder för att till slut hamna på Kellys. Jag gick ganska snart efter.

Söndag. Hängde åter igen liite för länge i Drömmens soffa, tog åter igen tag i mitt liv och åkte in till stan. Gick runt runt med Sofia och det är nog ingen som riktigt fokuserar på vart vi går när vi går. "Men, var är vi nu" konstaterade vi när vi stod i nåt gömt hörn inne på Kulturhuset.
Sen blev det Telefonplan igen och en halv film hann ses innan jag åkte till centralen för att sätta mig på tåget till uppsala.

Helgens hjältar är Elin (För att hon frestade ifrån sig en dator) och Sofia, bara för att.
Och Jens också. För det var inte alls något jobbigt att ses, det var bara roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0