Blondaa, ett alldeles eget fenomen.

Igår var jag med två kursare och fikade på Storken här i Uppsala. Vet ni vem som satt där? Blondaa (Ni vet han jag länka till för hundra år sen www.blondaa.blogg.se) Jag höll på att tappa brickan i huvudet på han, för jag blev så förvånad. "Måste messa Elin, måste ringa Elin, måste HA Elin" så gick min tankegång och äldsta systern Hellspong fick snart ett fint sms. "KNÄPP KORT PÅ HAN" fick jag som svar. Jag gjorde det inte. Jag satt i stället och njöt av att höra det där fantastiska skrattet då och då. Jag ångrar det lite, att jag inte bad honom typ prata med Elin i telefonen. Det hade varit så fantastiskt roligt.

Killen är ju lite egen.

Elin och Anna, som jag var där med, bad mig förklara vem det var. Hur gör man det? "En kille som med största sannolikhet är gay och som dessutom var gravid för ett tag sen, men gick över tiden två veckor så det blev kejsarsnitt."

Har ni glömt detta fantastiska fenomen, eller killens fantastiska skratt, så kommer det igen, här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0