Ännu en helg förbi

Stockholm i helgen. Hur fint som helst! Sofia, Jenny och Kristin gjorde hela helgen och förutom Cissi så hann jag känna in alla jag skulle. Jag får sån ork i Stockholm, jag åker hit och dit och fram och tillbaka, för hur roligt är det inte med så många fina vänner som man faktiskt har där?

Idag har jag ätit pizza hemma hos Marie med hennes hane, föräldrar och barn. Så fint, så fint!
Imorgon ska jag in till Linköping och köpa flytt-lådor och sen börjar packandet. Gött!

Nu ska jag ta mig hem till mamma och sova i hundra år, för det blev inte mycket sånt i helgen. Men det är väl det bästa av allt, vem fan behöver sova?

Puss!

Kommentarer
Postat av: sofia

det är ju inte alla som har efterfest med bandidos, bush och bin.. inte vi heller iofs, dom kom ju aldrig..

2010-01-31 @ 22:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0