Ny cykel!

Dagen började med att jag skulle diska en bordskniv med en disksvamp, då gjorde jag sådär att jag vek svampen om kniven och drog. Tyvärr hade visst mitt lillfinger kilat sig emellan svampen och kniven, så jag skar helt jävla görhårt rakt in i fingret, med en taggad bordskniv. Skönt.

Sen åkte jag till stan och mötte Lelle. Lelle hette egentligen Lennart och var från Trollhättan från början, fast hade bott i Uppsala i 15 år så han hittade så himla bra, så hade han bott i Gävle också. Eller han o kärringa' såklart.
Lelle var den som jag köpte cykeln av. Så nu har jag äntligen köpt en cykel.
Lelle var fantastiskt, han höll på att explodera av extas när jag sa att jag var från mjölby, för där kände han minsann en Gullan.

Svårt att återberätta Lennart, han måste upplevas. Hoppas ni träffar honom nångång.

Bilden på cykeln gör den inte riktigt rättvisa, dels är det med mobilkameran och så.


En härlig damcykel för 400:- Vilket kap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0