Kameran snart igång!

Vet ni vad? Jag har ju en ny (för mig) dator nu, och det finns sånt där bra minneskorts-hål, superbra för mig som tappat bort min kabel till kameran. Så nu kan ni vänta er bilder igen. Jag ska bara ladda kameran och göra något värt att fota.

Idag skrevs det dugga. Det gick nog fasen bra alltså, fast jag vill ha den rättad nu! Jag vill att kajsa knackar på dörren och säger: "SÅ!" och räcker över den med ett härligt VG. haha.

Sen trodde jag aldrig att jag skulle säga detta..men jag vill ha en cykel! Det suger att betala buss varje gång man ska in till stan och min mattebok väger så mycket så det suger att gå de tjugo minutrarna det tar in till stan när det är klass-plugg.

Imorgon kommer Frest! Känn in! Fy fan va fint. Vi kanske åker till Stockholm och kollar på nån spelning som hon hade fått nys om. Men det där får vi se! Då ska det fotas iaf.

Justja, tema på festen på fredag är tydligen Gränslöst. Tips på vad jag ska vara? Gränslöst poppig? Gränslöst otrevlig? Eller ta med en gräns och göra den lös? Tipsa då för tusan!


Kommentarer
Postat av: Jen

Du skulle ju kunna ha gränslösa kläder på dig.. som bara flyter in i varandra.. lite som batik.. Men vad är en gräns egentligen? Kan någonting vara gränslöst? Du får väl bli universum, det känns lite gränslöst. Men om det skulle finnas en gräns, vad finns där bakom?

2010-02-17 @ 13:48:40
Postat av: drömmen.

Ska du äntligen lära dig att cykla..Underbart...Du kanske kan köpa en enhjuling.

2010-02-17 @ 15:06:32
Postat av: sofia

jen jag gillar att du säger "kan nåt va gränslöst?" och sen konstaterar att universum är nog det!



ellen du kan väl bara va gränslös helt enkelt. spring rakt in i allt och vråla utav bara fan, dra folk i håret, slåss o sup ner dig. inga gränser! festen borde spåra ut med det temat annars är det ju misslyckat.

2010-02-17 @ 16:19:21
Postat av: Ellen

Jen, jag tror inte man ska ta det så på orden, som att komma om universum. :) men det fattar du nog. Och det är just det där med gränslösa kläder som jag inte vill ha. Jag vill ha någon bra motivering till något som inte kräver så mkt energi.



Jag tar alla på könet utav bara fan, hela kvällen. det får bli det.

2010-02-17 @ 21:54:51
Postat av: Jen

Du kan väl vara talet Pi? Eller roten ur två..

2010-02-18 @ 18:20:51
Postat av: Ellen

Det var typ världens smartaste Jen! Att jag inte läste det innan vi gick dit. det hade varit fantastiskt!

2010-02-21 @ 17:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0