Att höfta lite.

Jag tänkte först att jag skulle ha en gissningslek: Gissa kroppsdelen. Men det känner jag inte för längre.

Det är min höft, sett i liggandes position, uppifrån. Jag fick syn på mitt höftben igår när jag låg i migrän, Då var iofs kroppen noga tömd oralt men ändå. Jag kan ju inte se ut såhär. Jag måste gödas! 179.5 cm och 58 kilo. Går det att räkna bmi på det? (Jag googlar och återkommer) 17.9, underviktig. Å fan.
Som ett litet berg, så ser min höft ut. Och allt är så knotigt, axlarna och knäna och allting. 
Nu ska jag snart till Willys och handla, kanske skulle man dricka marsansås till kvällsmaten?
Förresten så börjar jag undra vad den där knölen till vänster är? Ett tvillingsyskon? Eller är jag med boarn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0