Vin, dans, falafel och leggings.

Igår träffade jag underbara Parnilla i Linköping och vi afterworkade hemma hos henne och var jäkligt i gasen redan vid halv nio när vi gav oss ut i natten. NH först, och lite föda där. Sen Harrys, (efter att ha varit inne på ett stängt Platens, men med olåst dörr?)

Dans, dans, dans och gamla bekanta. Än idag undrar jag vem som såg mig rakt i ögonen och sa "Men Ellen... ELEONOR WENNERHOLM, känner du på riktigt inte igen mig?" Mitt ansiktsminne suger, förlåt mig alla alla.

En annan fick rambbla sitt namn och alla våra gemensamma vänner innan poletten trillat ner, men så hade han gått upp typ 3000 kilo också. SÅ det var inte så konstigt.

Efter fálafel valde vi att lämna alla potentiella kvartitre-ragg på dansgolvet och gå hem och sova.



Dom leggingsen som är på bilden fick jag med mig, sprillans nya, från Pernilla. För bara femtiolappen. Jag älskar dom och dom sitter redan på, redo för att få skakas med mina lurviga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0