Veckans bästa dagar.

I lördags drack jag saffransglögg och lyssnade på Håkan, i väntan på att alla mina vänner skulle komma hem frgån diverse jobb och Göteborgsresor.
Det gjorde dom och vi skramlade ihop vin och annat smaskigt och gick på förfest i den där trappuppgången där alla bor.
Sen skulle vi till Klubben och jag och Elin trodde vi endast låg tio minuter innan alla andra, men med facit i hand så hann vi både äta på hålet i väggen och spendera ett par timmar på Vattenhålet innan alla infann sig.
Tillbaka på klubben hängde vi BARA utanför toaletterna. Prick hela kvällen. Lite triangeldrama och jag agerade agent och matchmaking-Dellen.
Här buggas det. Madde och gräsklipparn. O Matte gör bara peace.
Söndag och pizzahäng hos Madde.
Eller pizzan åts inte där, men jag åt två iaf. Under dagen.
Vi kollade på dom två första avsnitten av Tre Kronor. Herregud, tre kronor!! Förstår ni? En del av mig dog samtidigt som Bimbo dog, och det är ju liksom en del av en, alla de där familjerna.
Sen gick vi till Matte och kollade på Scream 3. Eller jag såg två sekunder sen sov jag som ett barn i sängen, bredvid Elinelin som också sov som ett barn.

Idag har jag varit ute på Minnestad och vattnat katten. Vattnet fryser o man vill ju inte att Tobbe ska kola vippen!
Vackört!
Nu äre jobbdags igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0