Sista dagarna i Åre

Det rullade på så himla fort de sista dagarna i Åre. Vi åkte massa, åt massa och drack en massa gott.
Jag hann med en utekväll med Hanna, det blev på Wersens och himlans skoj!

Vi hittade världens mysigaste pub i Grappas källare och ville aldrig gå där ifrån.

Det är så mörkt och tokigt, men där sitter sis o Mammi iaf.


O här äts det maaat. Jag åt musslor. Mumma!



Lunch i backen. Mamma handlar mat och jag vaktade bord. köttbullar tror jag att jag tuggade på den här dagen.


Sista rycket innan tåget gick hem. Här sitter vi på den där nya sportbaren (som jag har tappat namnet på, typiskt) det var iaf riktigt bra. Sen åkte mammas tåg och en timme senare mitt o Carros.

Hejdå Åre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0