Simma lugnt.

Jag skrev ett helt inlägg om våran tripp till Linköpings simhall, men det verkar ha försvunnit. Därför det där förvirrande med "tidigare inlägg" i förra inlägget.

O, vad osugen jag är på att skriva om allt. Men jag ska försöka kamma till mig.

Efter jobbet idag tog vi vårt pick o pack, stuvade in oss fem pers i Kamillas bil och åkte till Linköpings simhall. Jag avgudar att bada! En gång var jag själv i Boxholms simhall i åtta timmar, det säger kanske allt.

Jag lånade ihop en bikini och den satt oftast där den skulle, förutom när Elin valde att sparka av den. Så nu väntar jag mig ett blått brö i mornbitti.

Efter simhallen åt vi ihjäl oss på Max. chillicheese, mozarella sticks, lökringar, pommes o dipp. O det var bara tillbehören. Sen burgare och dricka på det. Men ni känner ju (förmodligen) mig. Jag lämnade en hel del. Äter gärna med ögat.


Fina herrar i iskallt väder.

Nu ska jag lägga mig och kolla på vem kan slå filip och fredrik. För jag har inte lyckats ta mig vaken igenom det senaste avsnittet än. Somnat prick varje gång jag försökt. Så idag är det dags, jag känner't.

Imorgon är det julkalenders-dags igen. Å, jag tror den kommer bli hur bra som helst!

Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0