Oh-Rey

Vi kom fram till Åre vid tjugo över åtta i morse, då gick vi direkt till hotell Diplomat och åt brakfrukost. Alltid lika gott och mysigt där!
Sen gick visan fram o tillbaka, skulle vi ge oss ut i backen, eller vänta tills imorgon? Till sist bestämde vi att backarna får vänta, vi ville känna in Åre idag istället.

Och det har vi gjort! Jag har köpt ny skidjacka! Eller jag fick den rättare sagt i julklapp.


Snart ska vi gå upp till hotellet och dricka nåt varm och gott (gissar på Irish, eller oboy med rom om jag känner oss tre rätt) Sen ska vi på Wallmans dinnershow och sen, sen ska jag träffa Hanna Hellspong. Alltså känn på den. Underbart!
Vi ska på Bygget och kolla in Oskar Linros.

Å, underbara Åre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0