Julafton

Det är strålande sol i Spanien idag. Vi har suttit vid strandpromenaden och druckit lite öl och känt in värmen i hela kroppen. Liksom hamstrat den, varje morgon lyssnar vi på nyheterna från Sverige och blir lite skadeglada över allt snökaos. Dock är vi ju där snart, inte riktigt lika roligt.

igår var vi på bra shopping, jag köpte fina byxor och lite annat gött. Euron står ju runt nio kronor, så det är verkligen inte mycket pengar som går åt. Fint!
kvällen gick i halv åtta hos mig-tema och jag blåste av min kväll med sangria som fördrink och sen fondu på la Morena. Det blev så mycket vin så jag vinglade rakt in i en husvägg på väggen hem. Dock var det syrran som åkte på mittöver idag, själv har jag mått som en kung, när han mår som bäst.

nu ska vi snart ge oss på julmaten, sill o nubbe. Precis som det ska vara!
god jul till er alla alla. Och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0