Jul, jul strålande jul.

Igår var vi på Heartbreak hotell och där spelade förmodligen Alteas tyngsta rockband. (Det är absolut inget svårt att få den titeln) men drag var det och dom har så himla mycket coola saker på det där stället, signade Mötley Crue tavlor och Guns n roses-gitarrer.

eftersom vi avslutade kvällen med att dricka alldeles för många shots på La Morena så har dagen gått i ett väldigt lugnt tempo. Bakfyllan låg över hela familjen fast det slutade jag tänka på så fort vi kom utanför dörren, för solen strålade och jag insåg att det var ett par månader sen jag såg min egen skugga.
Efter en musselpasta längst stranden så tog vi Siesta, jag passade på att titta på Snabba Cash. note to self: ge dig aldrig in i knarkbranchen!

nu lagas det middag för fullt, Carro och Gustaf står för kalaset ikväll o vi har letat efter sniglar i prick hela stan utan resultat.

Nu ska jag ta mig ett glas rött och njuta av att jag inte är där ni är. för min mamma sa att det har snöat sen vi åkte. HAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0