Fredag i Åre.

Efter frukost och lite jobb, för syrrans del, så tog vi skidbussen till Duved och inveg backen. Skidor för andra gången i hela mitt liv gick bra! Dock blev jag så trött i benen att jag inte visste var jag skulle sätta foten.


Jag överrskade min syster med att ha med mig kaffe, whiskey, farinsocker och grädde. Vad bli det hörrni? Jo det blir Irish!


Hon gillare, även om hon inte ser helt övertygad ut här.

Vid tretiden tyckte vi att det fick räcka och då gick vi på Dippan på after ski. Samma gäng underhöll, som underhöll igår. Dom är fantastiska, och det var ett jäkla drag. Så jäkla roligt och ölen smakar så himla gott när man varit i backen hela dagen.


Nu har vi en liten hämta-andan-paus och snart ska vi på Wersens och äta pizza. Hanna, som jag inte hann träffa igår, ska vara där också. Så himla fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0