Borta bra, men hemma bäst.

Hemma igen från Altea. Det var sådär roligt att köra Arlanda - Mjölby vid midnatt i natt. Eller jag körde Stockholm - Mjölby. Det räckte gott o väl! Jävlar i min lilla låda, hur kan man ens överväga att råka somna på ett väglag som nattens? Jag var inte avslappnad en endaste gång under tre-fyra timmar.

Vill man se bilder från Altea så får man faktiskt logga in på facebook och kolla här http://www.facebook.com/photo.php?fbid=478345791817&set=a.478340036817.252456.568711817#!/album.php?aid=252456&id=568711817
Jag orkar inte bjuda på en endaste än här.

Idag har jag vaknat efter fyra timmars sömn, sen ätit frukost, kollat på alla avsnitt av julkalendern som jag missat (och ja, precis som tradition så fällde jag en tår i sista avsnittet. Det var ju så himlans bra!)

Nu ska jag fortsätta lyssna på mamma som övar körsånger i vardagsrummet, sen ska jag kanske kolla när hon och hennes kör framför dom i kyrkan vid fyra, sen ska jag hänga med Elin! Och jag har saknat Elin och Matte så mycket under veckan att jag var tvungen att köpa presenter till dom i Spanien. Dock får jag inte tag i Matte för stunden, typiskt.

Nu ska jag umgås med mamma en svängis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0