The Ark

På lördag spel.ar The Ark gratis i Linköping, det tycker jag är görbra det. För när The Ark spelade på Peace and Love så låg jag i husis i migrän.
Och dom är ju fantastiska, det måste man säga.
Jag börjar känna att det är väldigt mycket jag vill göra när jag är ledig. Jag vill åka till Liseberg, Järvsö, Göteborg, Stockholm, kanske en sista minuten osv. osv. Och här sitter jag. I skogen mellan Mjölby och Boxholm och väntar på att pappi ska sätta på kaffe.
Fast det är himla fint det också.
Min axel/rygg har sagt upp sig. Skrivit på uppsägning och dragit utan minsta uppsägningstid. Det gör jävligt ont och jag misstänker att det är den där förbannade "Wennerholms-ryggen" som börjar visa sig.
Jag har även ärvt mammas svullna fot (Jämt svullen, ingen vet varför) och pappas mag-kolik (Han hade det en gång som barn, jag får sjuka smärtor som ingen vet vad det är. Dock väldigt sällan och det går ju faktiskt över)
Så igår när jag beklagade mig för pappa för att jag bara ärvt negativa saker så tyckte han att jag hade fel.
"Men du är ju så himla rolig, trevlig, snäll och klok. Det förstår du väl att det är efter mig"
Och det sa han inte som ett skämt.
Det är nog förresten lika bra att jag inte har en massa inplanerat, för mina pengar är så gott som slut. Och Popaganda tänkte jag hinna med också. 

Det ska bli fint det!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0