Söndag, tillbaka till verkligheten.

Sitter här, lagom sliten efter två veckor i Mjölby. Det är jävlar vad det dricks i den här kommunen, knappt så man hänger med i tempot.

Igår var det klubben och det var ju debut för min del. Jag tyckte det va' bra (Har dom flyttat tv4 plus nånstans?)
Tanken var att jag skulle styra upp någon form av sermoni utanför stället efter stängning och dubba Gräsklipparmannen till världens roligaste människa. Kära nån, vilken humor.

Nu ska jag snart sätta mig på tåget mot Stockholm. Ska tillbringa natten där för att sen börja skolan imorgon. (Ska tydligen på praktik om en vecka, hur fan tänkte dom? Har inte läst ett enda lärarämne än.)

Åh, Kristin! Snart ses vi. Fy helvete, vad fint! Och det är en alldeles perfekt bakis-dag och jag längtar till Stockholm så jag nästan går sönder.

Nu ska jag ta mig ner till stationen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0