Sista rycket på sommaren

Idag ska det grillas. Egentligen skulle vi kollat på fotboll först, men eftersom Lost råkar vara så jävla bra (även tredje gången man ser det) så är vi lite fast i Mjölby just nu. Så vi hoppar fotbollen och går rakt på grillningen istället.

Sommaren är verkligen på slutspurten nu och det känns så himla längesen som man kunde sitta i bara linne och svettas som ett cp.

På torsdag återvänder jag till Stockholm, då blir det Popaganda för hela slanten, och tyvärr för sista slanten.

Åh, jag saknar Stockholm. Och det ska bli jäkligt gött att komma igång med vardagen igen i Uppsala, för det saknar jag fasen också.

Nu ska jag koncentrera mig på lost här igen. Och vi som blev tillsagda av Matte att bara se ett avsnitt utan honom, nu har vi sett fyra :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0