Popaganda vs Mc-klubben

Jag skulle ju gått på Popaganda i helgen med Kristin. Men hon insåg att det inte var många band hon ville se, så hon valde att hoppa över't.
Amanda hade knappt en krona att betala biljett för (vilket jag iofs inte heller har) så nu är jag rädd att jag blir kvar i Mjölby över helgen.

fanfanfan, vad jag vill på Popaganda. Men, men. Jag måste börja inse att man kan inte vara där det är som roligast precis jämt. (Fast det värsta är att när någon säger "man kan inte ha roligt jämt" till mig så tänker jag att det kan man ju fan visst. Man kan alltid ha roligt om man vill. Så egentligen kommer jag aldrig inse att man inte kan vara där det är som roligast jämt.)

Vad händer i Mjölby då? egentligen tusen saker som jag hade dödat för under hösten jag bodde där. Men nu vill jag bara, bara, bara till Popaganda. Det är Mjölbys stadsfest (mamma ringde mig i morse och frågade om jag kunde vara Mjölbytrollet och "skutta runt med barnen, Dellen" och jag vet i fan hur jag ska mej ur det här) och sen den där Mcklubben som jag aldrig besökt innan, Mjölby parken och vad tusan allt nu var.
Det blir nog bra det där, det tror jag!

Nu ska jag städa pappas hus och tjäna 500 spänn. (För då har jag så det täcker biljetten till Popaganda iaf) ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0