I väntan på frukost.

Medans Elin är och köper frukost så snor jag en lista av Drömmen

Du heter: Eleonor 

Smeknamn: Ellen, Dellen

Låt som när du är ledsen sörjer till? Skulle jag någonsin vara ledsen? Jag har som regel att aldrig förknippa Håkan med sorg, så allt utom Håkan då.

Beroende av: Jag får väl säga cigaretter, fast mitt beroende är så bra. För när jag börjar plugga igen så kommer jag sluta, det vet jag.

Vad får du oftast komplimanger för? En gång utsåg en kille mig till världens roligaste människa på en festival. Det tycker jag var himla skoj. Fast ibland suger det att alla alltid tror att man är roligast i världen.

 Hur imponerar man på dig? Alla sorts talanger går jättehem. Det kan vara från att spotta långt till att gå på lina.

Brukar du skratta för dig själv? Jag måste svara JA på det.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Hur vet man vilket som är senaste på en iphone? Kanske: "Det märks. Ha det gott Ellen så ses vi på fredag"

Var bor du? Jag hatar den frågan om man är iväg "Jag är från Boxholm, pluggar i Uppsala men jobbar i Stockholm över sommaren" Men jag bor nog i Uppsala, fast just nu känns det inte alls som hemma.

Trivs du där? Träääjvs duråå? Ja, jag trivs.

Har du haft sex idag: Med Elin då eller? Näe, jag har inte haft det idag.

Hur svarar du i mobilen: Men det är så himla olika. Anna som jag pluggar med svarar alltid med namnet på den som ringer "Hej Ellen!" Det tycker jag låter så fint.

Vem ringde du senast?: Gustav TB. Han är hemma från barca. fint va?

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Ska du med o dricka öl i Lkpg" typ.

Antal timmar sömn inatt: 7 tror jag.

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Jag har fått för mig att jag brukar det. Men jag vet inte, det där vet väl som som väntar? Men till jobb och skola och sånt är jag så gott som alltid i tid.

Hur känner du dig nu: Lite nervös, lite ont i magen och lite sugen på kaffet Elin sätter på nu.

Favoritfärg på dina kläder: Gul. (jag bestämde väldigt nyligen att gul ska vara min favoritfärg, just så jag kan svara på sånna här frågor.)

Vad tycker du om fötter: Inget jag vill ha i min mat direkt.

Vad saknar du: Man ska inte hålla på o sakna, det blir så tokigt då. Så just nu saknar jag inget.

Hade du en bra kväll igår: Ja, kära nån. Det bötrjade med bubbel och middag hos mamma. Hon är världens bästa, det finns inga tvivel. Sen slutade det i en svarttaxi i 160 km/h

Favorit dryck på morgonen: kaffe, juice.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Det är så himla olika. För några veckor sen var det vid tretiden på nätterna, i förrgår vid tio.

Är du blyg?: En del människor gör mig så sjukt osäker. Det är som att dom ser rakt igenom mig. Sånna gillar jag inte. Men i övrigt är jag nog inte det.

Sysslar du med någon idrott: o kära nån, verkligen inte.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det gör jag. För det låter så himla fint!

Har du spytt offentligt: På offentlig plats, men inte rakt framför folk.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag antar att det menas om jag var kille? jag skulle klia mig sådär på snoppen och så skulle jag nog ligga. Spara mustach också, om det hinns på en dag.

Är du nöjd med ditt liv: Ja, det är jag. :)

Är du bortskämd: Jag vet att jag alltid har möjlighet att få hjälp om det är kris. Men tar aldrig några pengar/liknande för givet.

Vad gör du i morgon: Imorgon ska vi till Lkpg och äta nånstans.

Vad är det värsta du vet?: just nu är det fan vaskning och liknande. Eller snarare snorungar/folk som inte inser värdet av pengar.

Vad är det finaste du fått? jag vet inte.

En speciell dag du minns: oj, det är så himla många.

När grät du senast: Jag minns inte.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Säga "kära, kära, kära nån" tretusen ggr.

Vill du gifta dig: Ja.

Vill du ha barn: Jag tror't

Är du musikalisk?: Det skulle jag inte kalla mig.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten 

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej för sjuttan.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Nja.

Biter du på naglarna: Ja, eller mer river sönder dom.


Kommentarer
Postat av: Willie

Nej men tjenare!

Allt bra eller? :D

Kram Willie

2010-08-19 @ 21:56:18
URL: http://misspandora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0