Håkan Hellström

Från Slottsskogen till Majorna
Från Majorna till Hisingen
Fån Hisingen till Hammarkullen
Från Hammarkullen till Chinatown!

Jag tror jag har ett nytt favoritklipp att överleva vintern med. En av årets finaste konserter och jag undrar så himla mycket om Håkan förstår vad han har ställt till med. Fattar han det, där han trampar runt i den Hellströmska verkligheten, som man blir inbjuden till under spelningar? Den där känslan under en konsert att vara helt jäkla uppsnärjd, till o med timmar efter sista tonen har spelats.

Fallet när man slår i asfalten sen blir inte exakt lika hårt, när man vet att det kommer fler gånger. Och nu när jag har sett Håkan 21 ggr (+- några gånger) live så vet jag också att det blir fan aldrig dåligt.

Det kanske inte blir exakt lika magiskt som första gången, då man helt plötsligt insåg vad det handlade om, när man inte kunde somna på kvällen för att det var helt omöjligt att sluta nynna på "Nu kan du få mig så lätt"

Men han kommer aldrig sluta leverera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0