Fredag

Idag är det en sån där bra fredag, det kändes redan när jag vaknade.

Frukost åt jag och sen åkte jag o hämtade Matte i Lkpg, svängde förbi pizzerian för att stilla hans hunger och nu sitter vi hos Elinelin och ska snart kolla på Lost (Hon ska bara se färdigt hem till gården först. skräp.)

Sen ska jag ta mig ut till Minnestad, hämta mina skor som tvättats efter way out west (I onsdags fick jag gå ut på krogen i mina Pumaskor från 2001. Jag skämdes som ett djur. hade hellre gått naken kändes det som. Skorna säger ju allt om människan, ni vet det va? :)

Sen ska picknickkorgen packas och tåget tar oss till Linköping där det är galej på gång.
Gustav och Sverik har någon form av 25årsfest och det kanske man ska ta och besöka. Får se om jag hittar nån pepp, onödig grej att ge till dom.

Nu är hem till gården äntligen snart slut, så nu blir det Lost. O jävlar, vad bra första säsongen är.

Kommentarer
Postat av: Edna Birch

Bra där Elin! stackars Jo, va fan vill den där jävla charlie!?!?!?!



Dell, jag undrar lite hur det har gått med Berut. Jag winger nån dag.

2010-08-21 @ 21:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0