Det är tydligen torsdag

Men jag har gått hela dagen och trott att det är fredag, så kollar jag mitt schema och inser att jag börjar 15 och inte 17. Men det är ju imorgon, för Elin informerade mig om att det är torsdag. Tänk om jag hade åkt till jobbet till tre, vad dom skulle ha undrat.

Annars tvättar jag och gör det väl förmodligen på någon annas tid, eftersom jag är vilse i veckan.

"Tänk positivt" fick jag som råd alldeles precis, och jag tycker fan aldrig jag gör annat. Är jag en negativ människa så får ni gärna typ döda mig. Jag tycker nästan jämt att jag försöker tänka positivt, men det skiter sig lik förbannat ändå. Och ibland blir jag bara jävligt less på att det är så.
Jag försöker alltid vara glad och inte bry mig om sånt jag inte kan göra något åt (För nu låter det här som en jävla anställningsintervju) Men det är dags att börja leverera nu gud. På riktigt.

En olycka kommer sällan ensam. Jo, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0