And here we go again.

Fredag igen, hur fort går veckorna?

Igår kollade jag, Matte och Elin på Lost mellan 15-01. Det är helt galet det! Idag hann vi bara med två avsnitt, sen skulle Elin till Boxholm och äta hemma-mat.

Jag ska med mamma ner på stan här i Mjölby, för det är ju stadsfest, eller Mjölbykalaset eller vad det kan tänkas heta. Och då ska man GYNNA Mjölby när det väl händer något. Så säger iaf mamma och jag följer snällt med och dricker öl. För öl är gott!

För övrigt så har jag gått minus på kontot, och vore det inte för att Elin handlar på systemet åt mig, och betalar ungefär hela min helg så hade jag suttit här, med rumpan bar. Eller hur nu talesättet går.

Nu ringde Pernilla. Hon kanske överraskar o kommer in och gynnar Mjölby hon också.
Ska ni inte göra't allihop?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0