Tuttar

Jag har duschat och skrubbat sålänge så jag är helt uppriven på kroppen. Men så len! Kära nån! Har hur myket bra grejjer som helst att dusscha med nu så det tar ju ett halv år per gång ungefär. Men som sagt, så len!

Sen är jag fan ledsen att jag inte kan vara i Mjölby hos Elin och Emma när dom fyller år. Istället är jag fast med böcker upp till halsen, jag liksom vadar i dom här hemma. "läs, läs, läs om Euklides" vrålar dom.

Pengar därimot, vadar jag verkligen inte i. Eller för stunden har jag gott om dom, men inte med tanke på att jag ska vara en hel månad utan inkomst. Det kommer ju absolut inte gå. Då får 25åriga Dellen ringa mammi/pappi och trycka på dom rätta knapparna. Fan vad jag HATAR det. När sjutton ska man vara gammal nog att klara sig själv? Ja, jag vet att tusen av er där ute gör det. Men inte jag inte.

Nu ska jag frysa in köttfärs till förbannelse, sen ska jag ta mitt rena jag och läsa om Euklides FANTASTISKA elementa.

Puss.
och
känn
in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0