Tisdag

Dagarna rusar på och i övermorgon åker jag tillbaka till Uppsala. Man vänjer sig så fort vid Boxholm. Man vänjer sig vid att gå till Elin så fort man vaknar, ta mammas bil till Linköping, dricka öl med fint folk och bli lite, lite för full på efterfesterna.

Men Uppsala är ju bra det också, jag ska bara komma på det när jag väl är där. :) Hoppas Kerstin inte är stulen bara, hon har stått parkerad vid stationen i snart två veckor. :O

Idag är dagen då Matte-uppgifterna ska göras, så mycket pli har jag iaf på mig själv, så jag vet att det kommer hända.

Imorgon ska jag fira att jag fyller 25 (om typ 9 dagar. :)

Puss!

ps. förresten så tog vårkänslorna tag i mig i natt när jag skulle somna och jag låg och var aspepp och glad när klockan egentligen närmade sig ett och jag borde sovit sönder mig. Nu är det vår kära vänner och snart sommar! :) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0