Tänker som en psykopat.

Fick nyss en förfrågan om att gå med i gruppen "klarar du den här gåtan så tänker du som en psykopat" på facebook. Var tvungen att gå med för att se gåtan och det var precis den jag trodde det var. Något förvrängd dock.

Daniel ställde den till mig och min syster för några år sen
"Det var en man vars far hade dött och på begravningen träffade han en kvinna som han fattade tycke för. Dom skilldes åt och han glömde att ta hennes nummer.
Några månader senare dog hans mor. Varför?"

- Det var väl inget svårt, svarade jag. Han mördade sin mor för att träffa kvinnan igen.
Det blev alldeles knäpptyst i rummet och Daniel skruvade lite på sig.... "Men Ellen..." "Det var precis så en psykopat hae svarat"

Ja har då alltid sagt det, jag kommer sitta på psyk en vacker dag. Jag tänker alldeles för mycket för at det ska vara nyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0