Storbak

Jag börjar förstå vad det handlar om, det här att man storstädar sin lägenhet så fort man egentligen borde plugga. Nu skulle jag precis till att börja skriva om Babylonisk matematik, när Elin i klassen skrev att hon skulle baka. Det måste jag såklart också göra. jag ska ju få så himla mycket besök i helgen, så då ska det bjudas på nybakt bröd och cookies! (Så, Sofia dumpa eventuella fastan-metoder)

Nu har jag skrivit en så himla lång inköpslista, för jag ska alltid ha bakgrejjer hemma, sådär som Frest har.

Senast jag bakade cookies var 2007, det såg ut såhär:

Det ska nog gå lika bra idag.

Förresten så fick jag alla alla mina bilder jag skickat in för framkallning idag, så himla fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0