Snodde en listjävel från Sveriges största bloggerska. Woho.

Bästa veckodagen: Alla. Utan att ljuga.

 

 

Humör: Glad. :)

 

 

Favoritgodis: Blandat.

 

 

Är det nåt du absolut inte äter: Inte som jag kommer på så här. Äter nog det mesta. Frukt och grönt är det dåligt med dock.

 

 

Kläder just nu: leggings, linne, luvtröja.

 

 

Musik just nu: P3 rullar.

 

 

Favoritsaft : Fläder.

 

 

Dagens längtan: Örebro-helgen samt 25års-fest i Götet.

 

 

Hur många kuddar sover du med: fyra

 

 

Spelar du nåt instrument: Alltså dom flesta, dock låter det ju för djävligt.

 

 

Dagens frisyr: tvättat, kammat, utsläppt.

 

 

Kommer du ihåg din första kärlek: Gud ja.

 

 

Har du några homosexuella vänner: Säkert fler än jag vet om.

 

 

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Trogen sin partner? absolut. Trogen allt? vet inte.

 

 

Ser du på kärleken som ett misstag: Haha, tidigare kärlekar kanske, men inte kärleken i helhet.

 

 

Bio eller promenad: men det där beror ju helt på. Gillar båda.

 

 

Dagens borde: Vara utomhus, äta mat, sysselsätta mig, packa, deklarera.

 

 

Dagens fundering: Vad jag ska göra ikväll när mami har tjejfest.

 

 

Snarkar du? Jag vet inte. Jag sover ju. Men tror inte det. Ibland kanske.

 

 

Rädd för insekter? Näe, inte speciellt.

 

 

Det här är jag bra på: Ha roligt nästan hela tiden, göra det bästa av situationer (iaf enligt mig).

 

 

Vad vill du jobba som? Jag utbildar mig ju till lärare, men det är mest för att ha något reserv-yrke ifall mina "starta-eget-planer" skiter sig.

 

 

Chips eller godis? Godis.

 

 

Skriver du dagbok? Ja, typ tre stycken. :)

 

 

Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? Tatuering på ryggen, hade piercing i tungan samt en som jag fortfarande har i örat, kommer nog aldrig få bort den, den sitter som berget.

 

 

Hur många syskon har du? Ett. Carro.

 

 

Är du rädd för blod? Jag gillar det ju inte.

 

 

Anser du att du är stark? Fysiskt? Näe. Psykiskt? På vissa sätt ja. Fast ibland känner sig nog alla minst i världen.

 

 

Röker du? Ja, jag får väl lov att säga att jag gör det.

Snusar du? Näe, inte mer än vid kris-situationer.

 

 

 
Använder du knark? Använder? haha. Nej.

 

 

 
Kaffe eller te? kaffe.

 

 

London eller Paris: Men så svårt. Båda. Eller kanske London isf.

 

 

Favoritfärg: vet inte, alla.

 

 

 

Född: Det är jag. Menas det var så i Motala, på BB

 

 

Nationalitet: Svensk.



Fy fan va tråkigt. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0