Roll on

Idag satt jag helt lugnt och tittade på Erik och Mackan på nätet och kikar till på telefonen som stått på ljudlös ett bra tag "En miljard missade samtal från Krillan" klickar ner Erik och Mackan och ser ett uppmanade msn-mess samt en taggning på en skrikande facebook-status. "MÅSTE HA TAG I ELLEN"

Kära nån, har du gift dig svarar jag när Kristin ringer igen.
Näe, det är bara så himla fint att P3 har ringt Kristin igen och dom kommer ha Roll on-special imorgon i Humorhimlen (Då ska jag vara med, men det tänker vi inte så mycket på)
Det som är så himla fint är att de på Humorhimlen hade berättat för Klara om oss, hon hade blivit rörd och till och med ringt till Mia och berättat! Hur fint är det!? Dom vet liksom om att vi finns.
"Vi hade ett moment här på kontoret när vi pratade om er"

Jag dör. Så fint. Nu ska jag välja klipp här, det bästa kanske inte finns tillgängligt i studion berättade producent-Erika som ringde mig. Skit också.

Sen när jag hade pratat med Erika på humorhimlen så blev jag görtrött, som att jag hade sprungit ett maraton ungefär och nu vill jag bara sova och inte alls vara med i Humorhimlen imorgon, jag vill sova tills jag dör.
Nervositeten som släppt lite?? :)

Klart jag vill vara med fattar ni väl!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0