Påskafton

Efter att ha kommit tillrätta från Åre-resan stack jag till Linköping och firade påskafton hos Pernilla och på Harrys.








Efter Harry så fortsatte efterfesten hos Pernilla och alla somnade i stora högar här och var.
Idag var det liggande läge som gällde, man är ingen ungdom längre. :)
Till en början hade jag iaf en hane att klappa på, och Smala Sussie att titta på. Och då var det inte så dumt faktiskt. Sen blev parantesen ett faktum och det kastades upp lite.

Nu väntar jag och pernilla på pizza och vi kollar på Vänner.
Sen får jag inte glömma att jag är ju student (Både när det gäller att bjuda till höger och vänster i baren, samt att jag har LÄXA att göra)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilket charmigt kort. Ser ju inte ett dugg onykter ut :S

2010-04-05 @ 12:07:40
URL: http://haanniiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0