Onsdag

Idag var jag med i radio (eller oadio som vi säger här i Mjölby)
Jag tänker inte uppmana er att lyssna, jag tänker inte länka eller liknande. Men såhär med några glas vin i kroppen så inser jag att det inte var så farligt.

Efter jag hade pratat med de underbara tjejerna i Humorhimlen så såg jag svart och vitt och färgat och dubbelt och tredubbelt på en och samma gång. Jag ville krypa in i mig själv och försvinna för att det kändes som att jag hade sterrat ihjäl mig.

Jag satte mig på Elinelins balkong och vibrerade och hyperventilerade cigaretter. Ungefär såhär:


Bilden tog jag från Elin (klickar ni så hittar ni hennes blogg)

Sen åkte jag, mamma och pappa in till Linköping och gick på Tapasrestaurang. Där hade pappi tydligen varit innan med en "sällskapsdam" som han så trevligt kallar det. Personalen kände igen honom och dom måste ju trott att pappi levde dubbelliv eftersom mamma sa "Vi firar att vår dotter fyller 25"
Nämen, vi har bara världens naturligaste familjerelation där vi firar födelsedagar och äter julbord tillsammans som att ingenting har hänt. :)

Det var galet gott och en bild kommer på härligheten.

Jag fick ett våffelgärn av pappa! Och en slant av dom båda, så snart är peace and love-biljetten köpt vänner! :)

Nu ska jag sova gott och imorgon åker jag till Uppsala igen och hoppas innerligt att Kerstin fortfarande står parkerad på stationen, vad skulle jag göra utan Kerstin?

God Natt! Och Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0