Onsdag, mini-födelsedag.

Jag har lite ont i magen över att jag ska tillbaka till Uppsala imorgon, har haft det himla bra här i Mjölby och inte tänkt en sekund på att jag inte håller till här längre.

Men jag vet precis att jag egentligen bara behöver tillbaka till den underbar vardagen i Uppsala så kommer den här känslan gå över. Men jag kom på mig själv med att alldeles nyss tänka "Men om jag bara hoppas av studierna lite lätt, kanske börjar plugga till radiopratare, eller inte pluggar alls, börjar jobba igen" Sen när jag väl kom på mig själv så kände jag att "NOG!" jag ska sluta hålla på så jävla mycket.

Varför är jag så jävla bortskämd med att tro att jag kan hålla på och styra och ställa hur mycket som helst? Att ni inte tröttnar på mig! Jag trivs ju underbart i Uppsala, glömde bara bort det.

Det är snart sommar. Då jävlar. :)

Puss!

Justja, idag ska det firas att jag fyller om en vecka. Ut och äta i Linköping! Himlars vad mysigt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Men det är klart du ska hoppa av i Uppsala, kan plugga till lärare i lkpg istället. Ja ja ja ja!!! ;)



Hoppas kalaset var trevligt, själv ska jag tydligen bli gör sjuk nu.

2010-04-07 @ 21:18:18
URL: http://elofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0