Onsdag.

Dan före dan! :) Ångesten gick över samtidigt som inlägget om det postades, det är så ofta så. Jag är ju inte den "pratiga" när det gäller vad som tynger mig. Utan jag skriver utav bara fan istället. Har för tillfället tre dagböcker igång, samt blogg och aktivt facebook-användande. Haha

Fast just nu är det inget som tynger mig, men alla känner väl sig ganska små ibland. Så är det ju bara.

I övermorgon får man krypa in i frests varma famn igen! Och dricka vin och prata om spilld tid. Eller iofs, Frest är en av de jag har mest kontakt med. Dock en av de jag träffar mest sällan.
Vi får väl titta på varandra istället. :)

Om jag håller ihop händerna riktigt hårt, låsas att jag tror på gud och ber för allt vad jag äger, så hoppas jag att Linn hinner se mig en snabbis. Om så bara för ännu en varm kram.

Sen vill jag bara tillägga att jag gillar min klass så himla mycket. Dom är så fina! Och så älskar jag våren, och att kylen är fylld av god mat och att jag helt plötsligt fick tillbaka min plugg-pepp. (Det är därför jag sitter här?) haha.
Imorgon kommer Carro och gustav hit för att fira mig!! :)

Puss! Jag gillar er nästan allihop! :)
Fast idag fick jag lov av Elinelin att tycka illa om henen (eftersom jag inte kunde igår när det var hennes födelsedag) Hur tänkte du Elin? Du är ganska sämst, men jag är rädd att det bara är du som förlorar på att inte hänga med till Örebro! (Och jag gillar dig ju egentligen) :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Men skojar du, kommer gå och tycka så synd om mej själv i helgen så det finns inte, spec eftersom jag vet att dte är mitt eget fel att jag inte kan hålla i pengar o åka upp. Men fint att du väntade tills idag med "hatandet" iallafall ;)

2010-04-14 @ 18:02:10
URL: http://elofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0