Ny vecka, gammal bakfylla.

Är även idag ganska sliten efter helgen, inte så konstigt när man slutar lördagen med whiskey framåt fyra-tiden. Sen när det väl var dags att sluta ögonen var jag galet pigg och kollade på klockan sista gången halv sex.
Sen upp och raka vägen ner i badkaret vid halv tio för att städa bort bakfyllan. Sov lite från och till fram till halv två kanske.
Fyller ju trots allt 25 på torsdag, så man är ju ingen tonåring längre.

Annars tvättar jag idag och funderar på vad för kort jag ska slänga upp på vår blogg vi startat, (Jag, Sofia, Pernilla, Jenny (Maria och frida)) ska lägga upp ett kort om dagen är tanken, ingen text utan bara ett kort.
Jag får prestationsångest. Kommer sluta med ett kort på kvällens mat. haha

Kör hårt vänner, men var rädda om era hjärtan.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0