Måndag

Har fler märkt att spåkulan på facebook ofta passar väldigt bra in? När jag tänkte för mycket på exet för länge sen så sa den typ "Ut bland folk, du hittar snart rätt" och när jag precis hade blivit vän med en hane som jag frestat lite med i Linköping så sa den "Nu är du redo för en ny flört"

Fast nu vet jag inte riktigt... spåkulan lovade "En magisk kväll och början på något alldeles nytt" Det låter ju fantastiskt, men här sitter jag lite för oduschad och med pyjamas och ska alldeles precis sova.

Skynda på nu, med leveransen för jag börjar tidig imorgon!


Kommentarer
Postat av: frest

jaaa men herregud hur kan den veta vilken fas man är i livet att det passar så fint in,, inte alla alla gånger men ta mej fan nästan! helt otroligt!

2010-04-21 @ 21:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0