Helg har det ju varit.

Det är ju söndag, vilket brukar leda till en utvärdering av helgen här i blöggen. Så även denna gång.
fredagen var alldeles lugn men igår åkte jag till Stockholm. Träffade daniel för lunch och sen Sofia. Cissi och Hanna var med stora delar av helgen också. :)






Idag var bästa dagen på mycket länge, trots ganska grav bakfylla. Hela Stockholm solades och vi köpte lunch och hängde mot grunden på en staty vid Slussen. Folk kom och gick och våren är ju jävligt fantastisk.



Sen väntade en liten överraskning på mig när jag kom till Uppsala, dom hade (lite lätt) byggt ett nytt stationshus. Jag började fundera på hur länge jag varit borta egentligen.
Men jag gapade i tolv timmar och sa "men" ungefär lika många ggr som på filmen Sofia har ifrån i lördags. Jag trodde jag hade gått av vid fel station.

Nog om detta, nu blir det guldfeber och sen sova sönder mig.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0