Fredag it is.

Idag tappade jag min puderdosa i marken så det sa pang och sen var det puder på hela golvet och inget i dosan. typiskt. Igår tappade jag en tavla i golvet så att det sa pang och sen var det glassplitter över hela golvet.

Detta fick mig att storstäda idag, skönt! Jag har även tagit Kerstin på en tur till Willys och handlat mat för 600 härliga spänn. Framför mig i kön satt en liten kille och sjöng "Huuuujeda mig sånt barn han var ej värre tänkas kan..." han tog i för kung och fosterland och jag skrattade helt galet mycket åt honom. Resten av kön också. Han räddade barn-rasen idag kan jag säga, sekunderna innan ville jag utrota dom när dom sprang med äckliga små kundvagnar och helt plötsligt tvärnitade.

Nu har jag mat till förbannelse, skönt.

Imorgon ska bli en sån där favorit-lördag då jag vaknar, äter galet mycket frukost och sen duschar görlänge (med min nya duschcreme jag fick av mammi) sen ska jag cykla till staden, köpa nytt puder samt mascara och sen kanske titta in på systemet.

Sen tåget till Stockholm (jag har inte pengar egentligen, men jag längtar så dit och till dom fina)
Först blir det frukost/brunch/lunch med Daniel och sen vidare till Sofia för att senare gå på nån fest hos nån nånstans. Stenkoll.

Nu ska jag plugga lite matte och sen ska jag sova sönder natten.
Och jag är mest så himla glad. :)

Puss då, och dröm fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0