En så himla fin helg

Jag åkte till Stockholm i lördags och efter att ha ätit lunch med Cissi och Hanna så satte vi oss, nio stycken, på Fridays i Kungsan och drack drinkar, åt mat, pratade, solade, rökte och helt enkelt, kände in våren. Det var så himla fint och man ville nästan aldrig gå hem.
  

  

Sen fortsatte kvällen hos dom underbara systrarna Hellspong. Med lite rosé-mys innan jag och Elin åkte till Odenplan för att hälsa på Cissi och Hanna. Sen raka vägen till Söder för att ta ett glas med fina Amanda och Jonathan.



Sen åkte jag och Elin mot Stureplan? För att vi ville aldrig att kvällen skulle ta slut (på Stureplan har de flesta ställena öppet till fem) som tur var så ändrade vi oss där nånstans när vi såg kön och köpte istället groggvirke av en korvgubbe och drack grogg på Elins köksgolv.

Här snodde vi en vägskylt? Det var några år sedan sist!


Sen blev det söndag och där nånstans runt fem på morgonen hade jag hunnit förflytta mig från Elin hem till Hanna och Cissi. Vaknade vid 9-10 och fortsatte känna in den underbara helgen genom att åka till Gröna Lund.


  

Nu är jag tillbaka i Uppsala, where I belong och avgudar varenda jävla varelse på bilderna ovanför. Finjävlar, det kan inte sägas för ofta. KRISTIN STEGS du var med du också, jag tittade hela tiden bakom mig "Men vem är det som fattas" och alla svarade i kör "Det är Krillan" :)

I sommar ska jag alltså bo med Cissi och Hanna. Det kan inte bli annat än lyckat! (Framförallt inte när KrullKrill kommer hem i juni) Jag dör lite, av längtan.

Puss och god natt från en så himla överlycklig Eleonor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0