En mycket bra måndag.

I natt sov jag elva stycken timmar. Det behövdes efter den något sömnfria helgen. :)

Sen var det skol-time och det är fullt ös utanför Polacksbacken, där jag läser, för det förbereds så himla stor inför valborg. Öltält, livemusik och lite allt möjligt. Vi ska känna in det imorgon, då vi slutar redan klockan tolv.
Man kunde fixa till sin cykel där också, så hade jag haft Kerstin med mig så hade hon fått kedjan smord, men det blev en uppsättning cykellysen istället.

Vår, vår, vår. Jag dör vad fantastiskt allt är! Och det luktar pannkaka i hela "korridoren" (som är en trappuppgång) och jag tvättar tvätten och det mesta är gött.

Men nu svamlar jag så. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0