Dröm.

Jag somnade till alldeles nyss, i cirka 2 timmar. Och drömde de mest konstiga grejerna, som jag såhär fortfarande med sömnen i ögonen känner att ja måste skriva ner, för att inte glömma.

De flesta är Boxholmare som förekommer, men det är ju ni som läser också! :)

Jag var hemma hos pappa ute på Minnestad och han har ju som bekant husbilar. I en av husbilarna, på övervåningen (?) bodde John och Sandra (kompisar till Matte som jag träffat typ 2 ggr)
Jag var på väg ut för att lämna något till Sandra och samtidit som jag sätter foten på trappsteget in i husis så möter jag någon i starkt motljus. - Tracey (min gamla danslärare). Tracey sätter sig ner och pratar lite (med exakt rät engelsk dialekt) och hela tiden så tänker jag "Måste träffa Sandra och lämna/berätta"
Tracey försvinner, av okänd anledning och jag kommer äntligen in i husbilen.
Somnar till (mitt i allt) och vaknar av att några klockrena Boxholmare (Tobbe Svensson, Cp-Matte, ja jag minns inte alla. Men många var dom) hade kört iväg med husis och hyrt den, utan att säga till. Martin Nilsson var med också, och han rökte så mycket inne i husbilen coh jag satt bak och skrek och pekade "Nej, ni får inte röka, man måste skriva på papper om man ska hyra, ni kommer få böta så mycket, VÄND" men ingen reagerade, såklart.
Sen slog det mig också att vi faktiskt dragit iväg med john och Sandras bostad och jag hade ännu inte hittat henne. När det här hände så var det som att jag halvsov, i drömmen. Om ni har dröm att ni sovit nångång så vet ni kanske vad jag menar? man drömmer att man inte är riktigt vaken liksom, ur drömmen - i drömmen. Så jag liksom låg ner och försökte vakna för att få rätsida på allt, samtidigt som flera människor dummade sig med mig medans jag sov. Linus tillexempel bet och dreglade mig i hela ansiktet.

Sen var vi helt plötsligt tillbaka hemma och på pappas baksida så var det någon form av dansövning (Säkert nåt Tracey höll i, men det fattade jag inte där och då i drömmen:) ) Och det var så många roliga som hade gjort danser och dom var så himla dåliga. Det var nån dans där flera killar hade gjort en dans där varannan person var en häst dom red runt på. Helt bananas.

Sen vaknade jag, med ett ryck och trode att jag hade somnat om efter den snooze jag gjore i morse vid sju. Kollade till på klockan, "Men har jag sovit till halv fyra??????"
Sen slog det mig, jag har ju redan varit vaken en gång idag.


Som sagt så var det här mest för min egen del, men jag gapade så när jag kom fram till vad jag hade drömt. Hur tänkte hjärnan.

För inte alls länge sen drömde jag att två bloggare som jag läser (Tjett och Niotillfem) hade blivit så himla fina vänner och det sjuka med det är att det är typ 350onde gången som jag drömmer om tjett.
Jaja, nu ska jag styra upp mig och vakna till här, för det ska tydligen bli utgång ikväll. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0