Bildbevis.

Örebro besökes, som bekant, i helgen.




Linn kom och åt en boscho med appetti. (Minns inte stavningen. det är iaf leverpastejsmörgås, som Linn som boarn kallade det)



Dom här två hanarna träffade vi på krogen. Mitt i fyllan och villan fick jag för mig att jag var tvungen att visa hur okej jag tyckte det var att han till höger uppenbarligen inte är född i Sverige (Hur tänkte hjärnan, varför skulle det inte vara okej) "Å, det är så okej och jag dömmer ingen och alla är lika mycket värda" så gick min hjärna och jag tänkte att nu jävlar ska här visas hur okej det är, varpå jag frågar stackarn, det första jag gör, om han är adopterad eller om han flyttade hit med sina föräldrar. Jag sa inte ens hej innan. För jag är så jävla öppensinnad tydligen. Här ska inte hyrschas


Ja, ni ser ju hur utför det gick. 
 

Här är det lördag och Limpan målar tavlor (Nu tror man kanske att hon gjort allt på tavlan. Så var inte fallet.


Känn in kom och kände in tavelmålandet.


Hanna kände mest in ölen.

Men nu orkar jag inte en sekund till. Jag måste sova så mycket. Mycket bra helg och Linn och Frest ni är bäst (rim, rim, rim!) Cissi och Hanna också såklart, men dom var ju bara med en stund av alla alla helgens timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0