Att gå på opera själv.

Jag ringde precis SJ för att boka tåg till Göteborg då den helgen som vår fest är. Jag bokade en sån där evenemangsbiljett, då man får tåg för 49 kronor, för det blir ju sjukt mycket billigare.

Han måste undrat så... "Hur många är ni som ska gå?" "Ja...det är bara jag det då"
Sen erbjöd han plats på första balkongen, för 445 kronor. "Nej, nej, nej.. det behövs inte. Jag klarar mig så fint på dom där platserna för 155" Han påstod att jag förmodligen kommer se väldigt dåligt där ifrån. Och han har ju så rätt. Jag ska ju inte ens gå. :)

Nu ska jag maila våra gäster lite, för det var jävlar vad många "kanske"


Kommentarer
Postat av: Jen

Jomen vi ska ju gå? :)

2010-04-25 @ 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0