Allra käraste syster

Jag har en så himla fin syster, som heter Caroline. Hon har en så himla fin hane, som heter Gustav, Idag kom dom till Uppsala (Med Mia och Klaras bok "Ska vi skratta eller gråta" i present) och sen tog dom med mig ut på restaurang. Så. Jävla. Gott. Rocky Road till efterätt, känn in!

Sen blir jag alldels rörd av "cirkus 45 new notifications" på facebook. Fin-jävlar!
Och alla dessa sms och samtal, kära nån inte visste jag att jag har så många vänner!

Puss och åter puss till Er!

Imorgon blir det Örebro för hela slanten, jag tror jag måste känna in vinet redan på tåget.

Nu ska jag kolla på de återstående avsnitten av Lost och sen sova sönder mig.
God Natt!

Kommentarer
Postat av: carro

jag har också världens finaste syster!



Gustaf med "F", världens bästa syster. Med "F", inte med "V". :)

2010-04-16 @ 14:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0