Solna

Jamen ja, jag vet. Jag är sjukt dålig på bilder nu, men jag har inte haft min dator sen hundra år tillbaka, ungefär. Så det kommer, jag lovar.

Jag har en alldeles fantastisk helg bakom mig och den har varit hur lång som helst. Fint! Jag och Kristin gick ut i torsdags på kvarnen, där var vi typ först på stället, eftersom att vi hade "småstads-fest-rutiner" inlärda och tydligen var fulla klockan nio, typ. Vi satt och fick tårar i ögonen till det här klippet: http://www.youtube.com/watch?v=HjWtRYaxmWM precis innan vi åkte mot stan, vilket kanske säger ganska mycket om vårt tillstånd.
En riktigt bra kväll med popcorn-kastning och konstiga människor.

Fredag gick i lugnets tempo. Tacos och Idol med Cissi och kristin.

Lördag, jag, Hanna, Cissi, och Kristin shoppade och vinlunchade på östermalm, Sen kollade vi på Moulin Rouge (dock i svart-vitt) och sen kina-mat och utgång. Debaser Medis var det, som tidigare nämnt. Även där en fin kväll!

Idag gick vi sju kilometer, ända till medborgarplatsen och åt grekisk lunch.

Fina, fina Kristin. och fina, fina Cissi och Hanna. Vi har varit som en enda liten familj hela helgen.

Nu är jag hos Johanna och det är minst lika bra. Vi ska snart sova, och rycka så där mycket i kroppen som man gör när man är alldeles övertrött och kanske lite bakfull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0