Resultatet

jag skulle ju lyckas flörsta av mamma en Iphone. Det gick sådär...

E - Jag hörde att du skulle få en Iphone mamma!
M - Ja, jag förstod det. Det var nåt paketpris sa Mats.
E - det är ju en väldigt bra telefon
M - Ja, det är väl lika bra, jag byter ju så sällan. vart femte år typ.
E - Tror du att du vet hur den fungerar?
M - Nja, jag har ju inte riktigt sett den än.
E - Annars vet jag hur den fungerar... (Nu gäller det tänker jag)
M - Näe, vad rart av dig!!! Då kan du visa mig!

Hur går man vidare efter det?


Kommentarer
Postat av: Linn

Förklara för henne att det inte passar någon som har långa naglar eftersom det är touch, passar bättre för någon med korta naglar ;)

2009-09-24 @ 09:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0