Rasar

Jag har gått ner fyra kilo sen jag började på Pizza hut. FYRA kilo, det är hur mycket som helst på mig. Först trodde jag det var Drömmens våg det var fel på, sen visade pappas våg samma siffra.
Jag trodde det skulle bli tvärtom. Jobbet kändes som det skulle innebära en viktökning, men jag rör så mycket på mig och äter i all hast (och typ keso, oliver, majs ihop rört) så det är väl inte konstigt att man rasar i kilo. Men såhär lite har jag inte vägt sen typ ettan på gymnasiet. Under 60-sträcket och jag är ändå enormt lång (typ. :)
Jaja, det där löser sig nog i Spanien. Några öl på maten bara, så sitter kaggen där den ska sen. :)

På tal om det så kommer här fler bilder, tillägnat Frest. Som vill se inne i lägenheten. (Jag tänkte mest att vi skulle vara ute, men men. :)


Jag vet inte hur dom tänkte när dom ställde tvn i öppna spisen, sen finns det ju ett sovrum också, men det fastnade tydligen inte på bild.


Kommentarer
Postat av: frest

klart vi ska vara ute mest men jag blir så nyfiken!!!

:)

å om du har bantat till våra resa, då kommer folk tror jag är på semester me kate moss, det kan bli roligt!!:)då får vi säkert gratisöl!!:)

2009-09-01 @ 18:40:07
Postat av: Ellen

haha, Kate Moss låter bra. kanske vi får gratis kokain också, det ska smaka gott har jag hört.

2009-09-01 @ 18:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0