Onsdagen dårå

Människor som gör en väldigt ledsen ska man väl egentligen bara skita i?
O folk som ljuger kan man ju faktiskt inte ens ödsla energi på att bli ledsen över, visst?

Lite onödigt av mig att glömma alla alla mina fin-fina skivor bara, dom ligger mig så varmt om hjärtat.

Men idag kom mamma Monica in med kameran i högsta hugg på Pizza Hut "Dellen" var allt jag hörde. Kära, kära nån, tur att det var näst sista dagen man gjorde bort sig iaf. :)
Iofs önskade alla mig varmt välkommen tillbaka, och jag tror verkligen att jag kommer tillbaks. Ska bara åka till Spanien och fundera över vad fan jag vill, med en hel del vin, fina Frest och ridning. Det är det senaste på schemat. Ridtur. Jag längtar så! :)














Kommentarer
Postat av: frest

du har så rätt så rätt i dina resonemang, som vanligt!!:)

men hur mycke ska jag njuta där uppe på hästryggen!! längtar så mycke nu!!:)

2009-09-03 @ 20:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0