Mitt i Altea

Ja, nu ar vi har och har overlevt och mar sa bra. Dagarna gar precis som dom ska pa semester, vi vaknar (las Jag vaknar) vid sju, halv atta. Ater en liten for-frukost, kollar soluppgangen (Jag har gjort det en gang iaf) sen somnar jag om lite latt och vaknar ungefar samtidigt som frest vid tio. Sen ater vi frukost och rusar till stranden for sol och bad. (Ja, jag badar faktiskt. Lika ofta och mycket som Johanna) Sen ater vi lunch och dricker sangria for under 1 euro/liter. Sen siesta, den ar viktig har. (igar stangde vi in oss i morkret och kollade pa Beck mitt under siestan, det gick sa bra det ocksa.)
Sen blir det lite mer Sangria, eller vin for 50 cent/litern, som igar, och sen middag. Sen somnar vi sa sott, oftast innan tolv, for att sen gora om allt dagen efter. :)
Pa mandag aker Johanna hem, jag blir ju da kvar i nagra dagar, sen GBG och Sen Orebro.

Lasso hade sa ratt, klart jag kommer hem med en liten plan, aven om jag sagt att jag ska koppla bort allt. :) Och till Pernillas gladje (hoppas jag:) sa ar det Linkoping som ligger narmst just nu. Sa det blir nog min host.

Sjalvklart tanker jag alldeles for mycket pa den dar javla han-javeln som tydligen etsat fast sitt namn i mitt hjarta, men det gar tydligen over med tiden sags det.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det är för bra för att vara SANT!!!!!!! :)

2009-09-13 @ 13:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0