Luften smakar som en jordgubbspaj

Sista dagen på mitt "fria liv" har kommit, egentligen var det igår, men då gick det visst inga tåg hem så jag fick stanna i Örebro tills idag istället.
Idag åker jag hem till mammi i Mjölby (hon vet nog iofs inte om att jag så gott som flyttar in där idag.) Sen tänkte jag börja söka jobb runt om där, helst Linköping känner jag. Sen lägenhet och sen utbildning. Yes, jag har kollat lite på vad det finns. Nu började ju jag känna in att plugga i Örebro istället. Det är ju så härligt här, och både pappa och Carro har läst sina utbildningar här, så det skulle ju vara som att följa en familjetradition. :)

Undra om inte det här är den finaste tiden på året. Just nu lyser solen utanför fönstret, löven börjar bli lite smågula, alla fina sommarminnen har man tätt bakom sig, men det känns ändå inte kört för ett sista ryck liksom. En sista parkfest eller liknande. Sensommaren är nog min nya favvo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0